مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

مرکز خرید استینیه پارک

مرکز خرید استانبول


در میدان استینیه بر سر راه ساری یئر واقع شده است و شمال 291 مغازه از مارکهای معتبر دنیاست . دارای اتو پارک با ظرفیت 3200 اتومبیل بوده و کل مساحت آن 242 هزار متر مربع می باشد . این آ.و.م مدرن دارای بازار ،تور کیش فود ، مرکز لایف استایل ،مرکز تفریحی و 12 سینما است . همچنین مکانهای ورزشی و محوطه بازی برای کودکان موجود می باشد .

در سال 2009 از طرف سی.ای.اس.سی جایزه بهترین مرکز خرید و فروش اروپا را گرفت . این مرکز با قیمتهای مناسب و مدهای روز دنیا که به جز معدود کشورهای اروپایی و آمریکا در جایی پیدا نمی شود، واقعا مناسب خرید می باشد .


خرید در استانبول

استینیه پارک مرکز خرید گران قیمتی به حساب میاد ولی با کمی جست و جو در آن میتوانید برندهای مختلف با قیمت مناسب بیابید . در این مرکز خرید همه جور غذا و خورکی میتوان یافت از مک دونالد گرفته تا غذاهای فرانسوی و ترکی و... که از خردن آنها سیر نخواهید شد . در انتهای این بازار بازاری به سبک قدیمی ساخته شده که در آن مواد غذایی خام به فروش میرسد .

در نزدیکی این مرکز خرید ایستگاه مترو وجود ندارد و برای رفتن به آنجا باید پیاده روی کنید البته حتما ارزش این پیاده روی را دارد .

اگر با تور استانبول سفر کردید حتما به این مرکز خرید سری بزنید .