مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

مرکز خرید استینیه پارک

مرکز خرید استانبول


در میدان استینیه بر سر راه ساری یئر واقع شده است و شمال 291 مغازه از مارکهای معتبر دنیاست . دارای اتو پارک با ظرفیت 3200 اتومبیل بوده و کل مساحت آن 242 هزار متر مربع می باشد . این آ.و.م مدرن دارای بازار ،تور کیش فود ، مرکز لایف استایل ،مرکز تفریحی و 12 سینما است . همچنین مکانهای ورزشی و محوطه بازی برای کودکان موجود می باشد .

در سال 2009 از طرف سی.ای.اس.سی جایزه بهترین مرکز خرید و فروش اروپا را گرفت . این مرکز با قیمتهای مناسب و مدهای روز دنیا که به جز معدود کشورهای اروپایی و آمریکا در جایی پیدا نمی شود، واقعا مناسب خرید می باشد .


خرید در استانبول

استینیه پارک مرکز خرید گران قیمتی به حساب میاد ولی با کمی جست و جو در آن میتوانید برندهای مختلف با قیمت مناسب بیابید . در این مرکز خرید همه جور غذا و خورکی میتوان یافت از مک دونالد گرفته تا غذاهای فرانسوی و ترکی و... که از خردن آنها سیر نخواهید شد . در انتهای این بازار بازاری به سبک قدیمی ساخته شده که در آن مواد غذایی خام به فروش میرسد .

در نزدیکی این مرکز خرید ایستگاه مترو وجود ندارد و برای رفتن به آنجا باید پیاده روی کنید البته حتما ارزش این پیاده روی را دارد .

اگر با تور استانبول سفر کردید حتما به این مرکز خرید سری بزنید .

  • سجاد بوستانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی