مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

جزیره Villa Corallina

Villa Corallina تاهیئی

تقریبا تمامی آنهایی که به تاهیتی سفر کرده‌اند، این سرزمین را شگفت انگیز و یکی از دیدنی‌ترین نقاط زمین عنوان کرده‌اند.

در این جزیره که به فرانسه تعلق دارد بزرگترین عضو گروه جزایر Windward واقع در جنوب اقیانوس آرام است و شهرت اصلی آن به خاطر ساحل شن‌های سیاه آن است.

اما چیز دیگری نیز در این نقطه از جهان وجود دارد که توجه گردشگران ثروتمند سراسر جهان را به خود جلب می‌کند و آن چیزی نیست جز جزیره شخصی Villa Corallina.

نکته جالب توجه این است که در این جزیره تنها یک ویلای مسکونی وجود دارد. در این جا نه خبری از جاده است و نه راه‌های ارتباطی. تا چشم کار می‌کند ساحل است و اقیانوس.

در این جزیره آشپرخانه کوچکی وجود دارد که غذاهای به خصوصی در آن سرو می‌شود اما در صورت نیاز می‌توان سوار بر قایق شده و راهی جزایر اطراف شد. به Villa Corallina می‌توان گفت بهشتی سرسبز در دل اقیانوس.

هزینه هر شب اقامت در این جزیره برای یک زوج ۳۵۰ دلار است. این جزیره شخصی یکی از ده‌ها جزیره شخصی و متمایز در تاهیتی به شمار می‌آید.

اگر از آسمان و از فاصله‌ای نسبتا دور به آن نگاه کنید متوجه می‌شویم که کوهی بزرگ تشکیل دهنده این جزیره شخصی است و تنها سواحل دورتادور آن قابل استفاده است.

Villa Corallina

 Villa Corallina تاهیئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی