مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

جزیره Bunga Raya Island Resort مالزی

 Bunga Raya Island Resort مالزی

در اطراف آب‌های مالزی جزیره کوچکی وجود دارد که در آن ۴۷ ویلای کوچک و بزرگ ساخته شده و به جهت مناظر دیدنی و زیبایی که دارد از جمله مقاصد گردشگری جنوب شرق آسیا و حتی جهان محسوب می‌شود.

این ویلاها توسط افراد محلی و با استفاده از مواد موجود در محل ساخته شده است. شنا با لاک پشت‌ها از جمله سرگرمی‌های کم نظیری است که در ساحل این جزیره امکان آن وجود دارد. اما تنها این لاک پشت‌ها نیستند که برای گردشگران جذابیت دارند.

شنا در اطراف کوسه‌ها (که البته با رعایت موارد کاملا ایمنی صورت می‌گیرد) و تورهای اکتشافی در جنگل این جزیره از دیگر سرگرمی‌های ماجراجویانه‌ای به شمار می‌آید که برای مسافران جزیره در نظر گرفته شده است.

در این جزیره حوضچه‌های آب گرمی نیز وجود دارد که حضور در آنها به تسکین دردهای مفصلی کمک زیادی می کند. تمامی این ویلاها مجهز به سیستم های پیشرفته تهویه هوای مطبوع هستند.

استفاده از از وای فای و سایر تجهیزات مدرن ارتباطی، شرایط زندگی چند روزه در این جزیره را دلپذیرتر از تصورات خواهد کرد. آنهایی که چند روزی را در این جزیره سپری می‌کنند آب و هوای حاره‌ای را تجربه می‌کنند.

چند رستوران با غذاهای متنوع از فرهنگ‌های مختلف نیز در این جزیره وجود دارد که دسترسی به برخی از آنها تنها با قایق امکان پذیر است. هزینه اقامت در ویلاهای این جزیره برای یک زوج از ۵۴۰ دلار آغاز می‌شود.

Bunga Raya Island Resort

Bunga Raya Island Resort

Bunga Raya Island Resort

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی