مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

چندش آورترین غذاها در جهان (قسمت 1)

حتما اولین چیزی که از غذاهای عجیب و چندش‌آور به ذهنتان می‌رسد، خوردن حشراتی است که از تلویزیون دیده‌اید. ولی این تازه اول ماجراست. با دیتاسرا همراه باشید تا ببینید عادت‌های مردم دنیا تا چه حد می‌توانند غیر قابل تصور باشند.

در بعضی از کشور‌ها، چیزی که بعنوان غذا خورده می‌شود، برای مردم سایر کشور‌ها غیر قابل تصور است. ولی خب برای شناختن فرهنگ یک کشور، چه چیزی بهتر از شناختن عادت‌های غذایی عجیب و غریب آنها؟ حتماً باورتان نخواهد شد که این چیزها، قابل خوردن باشند مگر این که خودتان آن غذا را امتحان‌ کنید.

تخم‌ مرغ‌های صد ساله در چین



عجیب‌ترین و چندش آورترین غذاها در جهان (+عکس)


چینی‌ها تمام مدت، تخم‌مرغ‌های صد ساله می‌خورند. نگران نباشید واقعا صد سال نمانده‌اند. فقط ظاهرشان جوری است که این‌طور فکر خواهید کرد. بله ما همه یاد گرفته‌ایم که غذای مانده را دور بیاندازیم، ولی در چین، چنین چیزی، مثل یک گنج محسوب می‌شود. این تخم‌مرغ‌ها، چند ماهی نگه‌داشته می‌شوند و درونشان سیاه، سبز و قهوه‌ای است.

عنکبوت‌های طرد سرخ شده در کلمبیا



عجیب‌ترین و چندش آورترین غذاها در جهان (+عکس)



همه‌ی ما می‌دانیم چه چیزهایی در سبد غذایی‌مان پروتئین دارند. ولی ظاهرا در کشور‌های دیگر، مردم از حیوانات اهلی مزارع فرا‌تر رفته‌اند. در کلمبیا، عنکبوت‌های طرد، منبعی غنی‌ از پروتئین هستند. هم طرد هستند و هم آن‌قدر خوشمزه که نباید از دستش بدهید. بهترین رستوران‌های کلمبیا در طول هفته، صدها بشقاب عنکبوت سرخ شده سرو می‌کنند. در این عکس، یک فروشنده‌ی دوره گرد، عنکبوت‌ها را در یک سینی برای فروش گذاشته است.

کرم حشره از استرالیا



عجیب‌ترین و چندش آورترین غذاها در جهان (+عکس)



دلتان می‌خواهد بدانید چگونه دقیقا مثل یک استرالیایی غذا بخورید؟ خب استرالیایی‌ها هرگز خجالت نمی‌کشند که به جای عصرانه، کرم حشره‌های سفید و چاقی که اتفاقا لارو هستند را بخورند. تنها کاری که باید بکنید این است که این کرم‌ها را روی درخت‌ها در حالی که حسابی مشغول غذا خوردن هستند، شکار کنید و بخورید. استرالیایی‌ها فکر می‌کنند که این خیلی هم غذای خوشمزه‌ای است. آن ها به صورت سنتی، این کرم‌ها را یا خام خام می‌خورند یا می‌گذارند تا کمی در خاکستر داغ، پخته شود. این غذا البته معمولاً در رستوران‌ها سرو نمی‌شود اما چنانچه برای گشت و گذار به خارج شهر رفته باشید، همانند یک میان وعده شما را سیر خواهد کرد.

شیوکارای ژاپنی



عجیب‌ترین و چندش آورترین غذاها در جهان (+عکس)



اگر به ژاپن سفر می‌کنید، حتماً بگویید یک بشقاب شیوکارا برای شما بیاورند. این غذا معمولاً از ماهی مرکب و دیگر جانوران آبزی درست می‌شود. بعد می‌گذارند تا در سس‌اش، حسابی جا بیافتد. معمولاً به صورت سنتی این غذا را خیلی به سرعت باید خورد و به دنبال آن به سرعت مقداری آشامیدنی میل کرد.

اختاپوس تازه ی کره‌ای



عجیب‌ترین و چندش آورترین غذاها در جهان (+عکس)



غذای واقعا تازه می‌خواهید؟ پس هر وقت به کره رفتید، حتماً ساناکجی را آزمون کنید. ساناکجی یک غذای درست شده از اختاپوس تازه است بدین شکل که اختاپوس را تکه تکه می‌کنند و هنگامی که هنوز دارد دست و پاهایش را تکان می‌دهد، آن را سرو می‌کنند. مراقب باشید، تکان‌های شدید این پاهای قطع شده ممکن است زمان غذا خوردن، شما را به وحشت بیاندازد.

خاویارِ حشره‌ای مکزیکی را آزمون کنید



عجیب‌ترین و چندش آورترین غذاها در جهان (+عکس)


اگر به مکزیک سفر کردید حتماً خاویار حشره‌ای را که به اسکامول مشهور است، آزمون کنید. لارو‌های مورچه‌ی مورد نیاز برای این غذا از ریشه‌های آگاوه‌ آبی در زمان درو به دست می‌آیند. این گیاه قبل‌تر برای ساختن تکیلا استفاده می‌شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی