مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

سنت موریتز سوئیس

سنت موریتز

ST. MORITZ

سنت موریتز، سوئیس

سنت موریتز، سوئیس

سنت موریتز، سوئیس

سنت موریتز، یک شهر و ناحیه اسکی در سوئیس است. که در ایالت گراوبوندن قرار دارد. سنت مورتیز به خاطر میزبانی دو دوره المپیک زمستانی در سال های ۱۹۲۸ و ۱۹۴۸۸ میلادی معروف است. بلندترین نقطه شرق آلپ یعنی پیز برنینا، در چند کیلومتری جنوب شهر سنت مورتیز واقع شده است. شهر سنت موریتز که در دره‌ی انگادین، در کانتون گراوبوندن، قرار دارد، مهد گردشگری کوهستان آلپ به شمار می‌رود. این  اقامتگاه زمستانی که از اواسط قرن نوزدهم میلادی همواره ثروتمندان و افراد مشهور را به سوی خود کشانده‌است، رودخانه‌ای آرام، کوه‌هایی سر به فلک کشیده و قلعه‌هایی با شکوه را در بر می‌گیرد. سنت موریتز که یکی از معروف ترین مقاصد گردشگری در اروپا است به خاطر در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی  نظیر اسکی، اسنو برد، اسکیت روی یخ (در تابستان در میدان‌های یخ مصنوعی انجام می‌شود)، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در کوهستان، معروف است. اگر شما هم عاشق خرید کردن هستید، بد نیست بدانید که فروشگاه بسیاری از طراحان بزرگ در این شهر قرار دارد.

کلبه ی هایدی، سنت موریتز، سوئیس

کلبه ی هایدی، سنت موریتز، سوئیس

در میان همه‌ی این جاذبه‌های گردشگری، یکی از مکان هایی که باید ببینید، کلبه ی هایدی است؛ جایی که فیلم هایدی در آن فیلمبرداری شده‌است و امروزه یکی از جذاب‌ترین چشم‌اندازهای منطقه را در اختیار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی