مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

کوه‌نوردی در تاریخ




مکان های گردشگری مناسب سفر های خانوادگی


خانواده‌هایی که قصد سفر به پرو را دارند، باید خود را برای یک کوه‌نوری دشوار و طولانی آماده کنند. کوه‌نوردی در Inca Trail چهار روز کامل را به خود اختصاص خواهد داد و در این مسیر تا ارتفاع ۴۲۰۰ متری بالا خواهید رفت و برای اقامت نیز در کمپ‌های کوهستانی ساکن خواهید شد. ولی پیشنهاد می‌شود در صورتی به این کوه‌نوردی بروید که کودکانتان سن نسبتا زیادی داشته باشند (زیرا مسیر طولانی و نسبتا خطرناک است).

البته در جریان این کوهنوری به بازدید از کوه مشهور ماچو پیچو (Machu Picchu) که یک خرابه سنگی در بالای آن وجود دارد و کوه Cuzco نیز خواهید پرداخت. از طریق منطقه Tambopata در جنگل‌های آمازون پرو نیز می‌توان قایق‌سواری کرد یا با پای پیاده در این منطقه راه رفت و به تماشای حیوانات مختلفی نظیر میمون، ماکائو و تمساح پرداخت. چنانچه خوش‌شانس باشید، در این صورت یافتن یک سمور بزرگ رودخانه‌ای نیز کار دشواری نخواهد بود.

قایق‌سواری از نوع Paddle-Boarding، دوچرخه سواری در کوهستان و زیپلاین (Zip-Line) در دره مقدس از جمله فعالیت‌های هیجان‌انگیز برای گردشگران هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی