مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

چندش آورترین غذاها در جهان (قسمت 2)

پنیر بازار سیاه ایتالیایی


عجیب‌ترین و چندش آورترین غذاها در جهان (+عکس)



به منطقه‌ ساردینیا در ایتالیا بروید و سراغ کاسو مارزو یا پنیر فاسد را بگیرید. پنیر سازان ایتالیایی، پنیر پکورینو را بیرون در هوای آزاد نگه می‌دارند تا مگس‌های پنیر بخصوصی بیایند و با آرامش تمام روی آن بنشینند و تخم ریزی کنند. لارو‌ها از پنیر تغذیه می‌کنند و در فرایند تخمیر آن، نقش پر رنگی را برعهده دارند. قبل‌تر، این پنیر را فقط در بازار سیاه می‌شد پیدا کرد ولی حالا بعنوان یک پنیر سنتی، با تعداد بالا تهیه و تولید می‌شود. چگونه ممکن است بتوانید آزمون کردن یک برش از این پنیر سابقا غیر قانونی را از دست بدهید؟

ترشیده و فاسد در سوئد



عجیب‌ترین و چندش آورترین غذاها در جهان (+عکس)



قوطی‌های سورسترومینگ را در سوئد می‌توانید از مغازه‌ها بخرید. محتوی این قوطی‌ها، شاه ماهی ترش و فاسد است که آن قدر بد بو است که معمولاً آن را در هوای آزاد می‌خورند تا از بوی آن در امان بمانند.

گاو هم صدف دارد؟!



عجیب‌ترین و چندش آورترین غذاها در جهان (+عکس)



نیاز نیست به جای خیلی عجیب و غریبی بروید تا غذایی شگفت آور جلوی‌تان بگذارند. کافیست به کلورادو بروید تا صدف‌های کوهستان راکی را که در فستیوال‌ها ارایه می‌شود، برای‌ شما سرو کنند. حقیقت این است که این صدف‌ها را از اعماق اقیانوس‌ها برای ما نمی‌آورند، بلکه صدف‌های کوهستان راکی، در واقع بیضه‌های گاو نر‌ هستند که حسابی در روغن سرخ شده باشند.

خاویار شرق



عجیب‌ترین و چندش آورترین غذاها در جهان (+عکس)



برخی غذاهای چینی توسط سایر مردم دنیا شناخته شده هستند. ولی خیلی بعید است که بشود سوپ لانه‌ی پرنده را جایی بیرون از چین پیدا کرد. از لانه‌ی بادخورک برای درست کردن یک سوپ خوشمزه استفاده می‌شده است که معمولاً به آن «خاویار شرق» گفته می‌شده است. بادخورک‌ها لانه‌هایشان را از مریم گلی می‌سازند که این ماده به سوپ‌ها لعاب و یک خاصیت ژلاتینی می‌دهد. این سوپ به اندکی خوشمزه است که هر کاسه‌اش از ۳۰ تا ۱۰۰ دلار برایتان تمام خواهد شد.

لوتفکس با طعم قلیاب



عجیب‌ترین و چندش آورترین غذاها در جهان (+عکس)

شما می‌توانید به کشورهای اسکاندیناویایی بروید و درست همانند یک وایکینگ، لوتفکس بخورید. این غذا که به دشواری و با حوصله باید پخته شود، از ماهی روغن و قلیاب تشکیل شده است. اول ماهی را چند روزی در قلیاب فرو می‌کنند و بعد به مدت یک هفته آن را در وانی از آب سرد می‌اندازند تا زهر زدایی شود. این غذا، غذایی سنتی است و واقعا هم وایکینگ‌ها قرن‌ها پیش، از آن می‌خوردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی