مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

پل گالاتا در استانبول

پل گالاتا در استانبول

اولین سوالی که به ذهن هزاران گردشگری که هر ساله تور استانبول را خریداری می کنند، می رسد این است: در استانبول از کجاها دیدن کنیم؟ همیشه  دوست داریم تا در کمترین زمان ممکن بیشترین استفاده را ببریم و تا آنجا که امکان دارد، از جاهای دیدنی هر شهر دیدن کنیم، دوست داریم از مکان هایی که افراد محلی زیاد به آنها رفت و آمد می کنند بدانیم و مکان هایی که در زندگی هر روزه ی آنها نقش مهمی دارد را بشناسیم  و وقتی صحبت از استانبول باشد، مطمئان جواب ما خیلی بیشتر از ۲ یا ۳ گزینه است. شاید جواب خیلی ها به سوال شما خیابان استقلال باشد اما جواب دوم، پل گالاتا است. پل گالاتا در استانبول

از مردم بپرسید در استانبول به کجا برویم تا آنها به شما بگویند خیابان استقلال، خیابانی که یک جای عالی برای خرید از مراکز خرید متعدد و شلوغ است، خیابانی که پر از رستوران ها و مکان های تاریخی است. قطعا برای دیدن این خیابان بطور کامل، باید بیشتر از ۱ روز زمان بگذارید چون نقطه شروع هر پیشامدی در استانبول، از این خیابان است. جواب دوم ما: پل گالاتا بر فراز شاخ طلایی است.

چرا پل گالاتا دوست داشتنی است؟

شما می توانید این پل را در صفحات مجلات گردشگری زیادی ببینید، صدها ماهیگیر بر روی این پل می ایستند تا صید خود را بگیرند. این پل تاریخ رنگینی دارد و در طول تاریخ در مکان های مختلف، ۵ بار دوباره سازی شده است.

پل گالاتا در استانبول حتی در کتاب مارک تواین هم آورده شده است، می توانید روی یک طرف آن بایستید و آسیا را ببیند و یا روی غرب آن بایستید و چشم اندازی از اروپا داشته باشید!

ماهیگیری روی پل گالاتا
ماهیگیری در پل گالاتا

چرا باید از این پل دیدن کنید؟

به طور خلاصه به این دلیل که این پل شور و شوق و هیجان بسیار زیادی به شما منتقل می کند و خیلی ساده به یادتان می آورد که شما در یکی از بهترین شهرهای دنیا هستید. این پل پر از ترافیک مردمی است که دارند به تجارتشان می رسند، هر کسی سرش به کار خودش است و هیچ کسی به شما توجه نمی کند بنابراین می توانید یک روز خوب را به همراه مردم استانبول و در جمع آنها سپری کنید و از نزدیک با زندگی آنها آشنا شوید. این پل ، قطب شاخ طلایی است.

گالاتا

۵ دلیلی که باید از این پل دیدن کنید

دلیل ۱: روی این پل می توانید ماهی گیرهای دوست داشتنی زیادی ببینید که دیگر به توریست هایی که از فاصله ی دور و نزدیک از صورت آنها مرتباعکس می گیرند، عادت کرده اند. آنها همیشه آنجا هستند چه روز چه شب، در سرما و در گرما، در باران و در آفتاب. دیدن این ماهی گیرها به خودی خود  یک تجربه ی جالب است و می تواند چندین ساعت مشغولتان کند.

دلیل ۲: پل گالاتا جایی است که مردم محلی استانبول آن را خیلی دوست دارند و زیاد به آن می روند. پس یک فرصت عالی برای بدست آوردن دیدی واقعی از زندگی مردم ترکیه در یک شهر بزرگ است.

دلیل ۳: غذاهای ارزان و خوشمزه ی ترکی روی این پل به فراوانی وجود دارند از ذرت داغ گرفته تا ساندویچ ۵ لیری ماهی. رستوران های ۵ ستاره را  فراموش کنید چون غذاهای روی این پل دقیقا به اندازه ی همان رستوران ها خوشمزه هستند.

دلیل ۴: می توانید روی شاخ طلایی قایق سواری کنید آن هم فقط با ۱۲ لیر.

دلیل ۵: این پل در نزدیکی دیگر جاذبه های گردشگری استانبول مثل برج گالاتا و بازار ادویه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی