مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

اطلاعات ضروری سفر به زوریخ


اختلاف ساعت با تهران: ۲:۳۰-

زبان رسمی: آلمانی

واحد پول رسمی: فرانک سوئیس (CHF)

نرخ تبدیل ارز: ۱ فرانک= ۱.۰۱ دلار آمریکا

فرودگاه: (Zurich Airport (ZHR

وضعیت آب و هوایی

زوریخ در دره‌ای نسبتا مرتفع واقع شده است که آب و هوای آن را در تمام طول سال تقریبا معتدل نگه می‌دارد. تابستان‌های این شهر، گرم اما به ندرت بخارآلود هستند با این وجود، بارش باران تا حدودی متناوب است. بهار و پاییز زوریخ مطلوب و معتدل هستند، اگرچه زمستان‌های این شهر می‌تواند سرد باشد و برف هم به حدی ببارد که تا مدتی زمین را سفیدپوش کند. به طور کلی اگر قصد سفر به این شهر را دارید، می‌توانید برای بهره‌‌وری بیشتر در طول بهار و تابستان برنامه‌ریزی و از فصل زمستان هم اکیدا دوری کنید.

بهترین زمان برای رزرو هتل

هتل‌های زوریخ در تمام طول سال تقریبا برای هر کسی گران تمام می‌شوند. با این وجود، قیمت‌ها در طول تابستان در اوج خود قرار دارند و از ماه مه تا سپتامبر ثابت هستند. اما در بقیه طول سال قیمت‌ها کمی کاهش پیدا می‌کنند. زوریخ شهری تجاری و پایتخت اقتصادی به شمار می‌رود و هر رویدادی که در آن برگزار می‌شود، ممکن است در بالا و پایین شدن هزینه‌ها اثر بگذارد، به همین دلیل قیمت‌ها غیر قابل پیش‌بینی است. برخی از آخر هفته‌ها ممکن است در میان فصول مقرون به صرفه جای بگیرند. متاسفانه تعداد کمی هاستل در این شهر وجود دارد که نسبت به استاندارد‌های اروپایی گران محسوب می‌شوند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی