مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

هزینه‌های معمول سفر به برزیل

هزینه‌های معمول

هزینه‌ی اقامت

هزینه‌ی اقامت در یک خوابگاه یا هاستل در اتاقی با ۸ تخت، از حدود ۲۰ تا ۳۰ رآل برزیل شروع می‌شود. اتاق‌های خصوصی در حدود ۱۰۰ رآل قیمت دارند. هتل‌های کوچک زیادی در برزیل وجود دارد که خانوادگی اداره می‌شوند و ارزان هستند. اقامت در این هتل‌ها بین ۷۰ تا ۱۰۰ رآل هزینه دارد. کرایه‌ی اتاق در منزل اهالی، بین ۳۵ تا ۵۰ رآل است. برای کرایه‌ی یک آپارتمان کامل از طریق Airbnb به طور میانگین در حدود ۱۴۰ رآل باید بپردازید و یک اتاق اشتراکی در حدود ۳۲ رآل قیمت دارد.

هزینه‌ی خورد و خوراک

برزیل

رستوران‌های کوچک و محلی قیمت‌های پایین تری دارند. هزینه‌ی یک وعده غذا در این رستوران‌ها که شامل نوشیدنی هم می‌شود، در حدود ۱۴ رآل است. غذاهای بهتر در رستوران‌های خوب با دکوراسیون شیک‌تر در حدود ۳۵ رآل هزینه دارند. در صورتی که بخواهید خودتان آشپزی کنید تهیه‌ی خورد و خوراک مورد نیاز بسیار ارزان‌تر تمام می‌شود. برای یک هفته در حدود ۱۰۰ رآل باید بپردازید. همه‌ی این قیمت‌ها در ریودوژانیرو بالاتر هستند.

حمل و نقل عمومی

برزیل

اتوبوس‌ مسافت طولانی، بهترین، راحت‌ترین و ارزان‌ترین راه برای سفر داخل این کشور است. بلیط اتوبوس بین ۸ تا ۱۰ رآل به ازای هر ساعت سفر، هزینه دارد. یعنی مسیر بین ریودوژانیرو و سائوپائولو بین ۴۴۰ تا ۶۵۰ رآل هزینه دارد. مسیر ریودوژانیرو تا فلوریانوپلیس (Florianopolis)، بین ۱۶۰ تا ۲۴۰۰ رآل، هزینه دارد. حتما بلیط خود را حداقل یک روز قبل خریداری کنید. حمل‌ونقل عمومی با قطار به قطارهای توریستی محدود می‌شود و بین دو شهر مهم و توریستی سائو ژائو دل ری و تیرادنتس حرکت می‌کنند. وسایل حمل‌ونقل عمومی داخل شهری بین ۲/۸ تا ۵ رآل به ازای هر سفر هزینه دارند. سرویس هم‌سفری آنلاین اوبر   (Uber)  یکی دیگر از روش‌های حمل‌ونقل داخل شهری است که در حال حاضر در ۱۱ شهر برزیل در دسترس است.

هزینه‌ی فعالیت‌های تفریحی

 قیمت بلیط مسابقات فوتبال از ۳۵ رآل شروع می‌شود و به جایگاه صندلی شما بستگی دارد. ورودی آبشار ایگواسو در حدود ۴۲ رآل است. سفرهای دریایی یا کروز در رود آمازون بسته به طولانی بودن و سفر و میزان لوکس بودن آن، بین چند صد دلار تا چند هزار دلار متغیر است. موزه‌ها و جاذبه‌های مشابه بین ۱۰ تا ۲۰ رآل هزینه دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی