مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

سفر به میدان طلایی میلان

محله‌ی Quadrilatero d'Oro (میدان طلایی)

محله‌ی Quadrilatero d'Oro که به عنوان چهارضلعی یا میدان مد هم شناخته می‌شود میزبان برخی از مشهورترین برندهای لوکس ایتالیایی و بین‌المللی از جمله آرمانی، پرادا، چانل و تیفانی است. اگر علاقه‌ی زیادی به خرید دارید، می توانید علاوه بر غرق شدن در تماشای بافت‌های تاریخی و قدیمی این منطقه، از خرید برندهای محبوب‌تان هم لذت ببرید. در هر صورت چه بخواهید خرید کنید یا نه، بازدید از این ناحیه و پیاده‌روی در اطراف آن ارزشش را خواهد داشت.

نکته‌ها:

  • اگر دوست دارید در میان مردم میلان چند ساعتی را مانند خودشان سپری کنید، نزدیک میدان سن‌بابیلا با حال و هوای عجیب، فواره و فروشگاه‌هایش  مکان مناسبی برای این کار است، چرا که بسیاری از مردم میلان در این نقطه با هم ملاقات می کنند.
  • برای داشتن تجربه‌ای منحصر به فرد، پیشنهاد می‌کنیم طی هفته‌ی مد و فشن میلان، وقتی که برندهای مد بین‌المللی برای نمایش جدیدترین دستاوردهایشان در این ناحیه جمع می‌شوند، از این منطقه دیدن کنید.

 

 

 

خیابانی در میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی