مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

سفر به وست‌پورت و شهر مایوی ایرلند

وست‌پورت (Westport)، شهر مایو (County Mayo)

وست پورت

وست‌پورت نقطه تلاقی زندگی روستایی و سرزندگی است و توانسته‌ توازن خوبی بین این دو برقرار کند. اغلب فروشگاه‌ها، مغازه‌های مستقلی هستند که همه چیز، از لباس‌های ایرلندی گرفته تا صنایع‌دستی محلی را به فروش می‌رسانند. کافه‌ها همیشه پر از جمعیت هستند، به‌ویژه در تعطیلات آخر هفته. طرفداران موسیقی سنتی می‌توانند برای شنیدن موسیقی زنده، هر شب به کافه موسیقی «مت ملوی» (Matt Moloy) بروند که گاهی هم خود «مت»، عضو ایرلندی گروه «رئیس قبیله» (Chieftain) موسیقی اجرا می‌کند.

با یک پیاده‌روی کوتاه از مرکز شهر، به خانه و باغ‌های «وست پورت» می‌رسید. یکی از ارزشمندترین خانه‌های روستایی در ایرلند که سرشار از جاذبه‌های بصری است، به‌ویژه با پله‌های مرمر سیسیلی خود که بسیار باشکوه است. با نگاهی به اتاق‌های عمومی ساختمان، همه چیز را در مورد آن و نیز ارتباط‌اش با یکی از شجاع‌ترین زنان تاریخ ایرلند، «گریس امالی» (Grace O’Malley) خواهید فهمید.

پشت «وست پورت»، اسکله‌ای آرام قرار دارد که پیاده‌رویی زیبا و مامنی آرام به دور از هیاهوی شهر است. اینجا همچنین یکی از بهترین نقاط برای خوردن غذای دریای است. رستوران «آیدل وال» (Idle Wall) شبیه کلبه‌های روستایی است که صدف محلی و صدف دریایی طبخ شده با خامه و رازیانه سرو می‌کند.

  • موقعیت: تقریبا میانه‌ی راه بالی‌کروی (Ballycroy) و کنمرا (Connemara)، پارک ملی جاده آتلانتیک وحشی (Wild Atlantic Way)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی