مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

قوانین خاص کشور سنگاپور


اگر قصد دارید به سنگاپور سفر کنید، باید پیش از سفر بدانید که این کشور، قوانین مهم و گاه سختگیرانه‌ای دارد که اگر به آنها توجهی نکنید به دردسر می‌افتید. یا مشمول پرداخت جریمه‌ی نقدی می‌شوید یا باید به زندان بروید. البته این قوانین نباید مانع شما برای سفر به سنگاپور شوند و شما را ناامید کنند. سنگاپور، کشور امنی برای مسافران است که جاذبه‌های گردشگری متنوع و متعدد و تنوع قومی فوق‌العاده‌ای دارد. در ادامه با برخی‌ از عجیب‌ترین قوانین سنگاپور آشنا می‌شویم.

در سنگاپور آواز خواندن در مجامع عمومی ممنوع است.  در صورتی که چنین کاری انجام دهید ۳ ماه زندان یا جریمه نقدی یا هر دو در انتظار قانون‌شکنان است.

اتصال به وای‌فای دیگران به عنوان هک در نظر گرفته می‌شد و ممنوع است. جریمه‌ی این کار ۱۰ هزار دلار یا ۳ سال زندان یا هر دو است.

غذا دادن به کبوترها شاید جرم به نظر نرسد ولی در سنگاپور جرم است و اگر این قانون را بشکنید باید ۵۰۰ دلار جریمه بدهید.

نکشیدن سیفون بعد از استفاده از توالت، ۱۵۰ دلار برای‌تان خرج بر می‌دارد!

سیگار کشیدن در مجامع عمومی ممنوع است. خرید سیگار هم غیرقانونی است.

برهنگی در سنگاپور به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست حتی در محیط‌های اطراف منزل.

آشغال ریختن روی زمین گرچه در همه‌جای دنیا مذموم است اما در سنگاپور قوانین سخت‌گیرانه‌ای در مورد آن وجود دارد. اگر کسی یک بار این قانون را زیر پا بگذارد باید ۳۰۰ دلار جریمه دهد و در صورتی که برای بار سوم این کار را تکرار کند، باید یک بار در هفته خیابان‌ها را تمیز کند در حالی که کارتی از گردنش آویزان است و روی آن نوشته «من آشغال‌ریز هستم!».

فروش آدامس در سنگاپور ممنوع است. مجازات قاچاق آدامس به این کشور، ۲ سال زندان یا ۱۰۰ هزار دلار جریمه‌ی نقدی است.

بیرون انداختن آب دهان در سنگاپور در مجامع عمومی ممنوع است. اگر کسی این قانون را زیر پا بگذارد، باید ۱۰۰۰ دلار جریمه بدهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی