مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

راهنمای سفر به بلژیک

بلژیک کشوری کوچک است، اما نقشی مهم در اروپا و تاریخ جهان دارد. اگر به دریافت اطلاعاتی از جنگ جهانی اول علاقه دارید، مکان‌های زیادی در این کشور وجود دارند که ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. اما چیز‌هایی که اکثر مردم به خاطر آن‌ها به اینجا می‌آیند، شکلات و سیب‌زمینی سرخ‌‌کرده‌ بلژیکی است. شکلات بلژیک رقیب شکلات سوئیسی است و اگر فقط یک بار سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌ بلژیکی بخورید، نظرتان کاملا در خصوص سیب‌زمینی سرخ کرده تغییر می‌کند. گردشگران زیادی برای بازدید از شهر‌های قرون وسطایی، مکان‌های تاریخی و بسیاری جاهای دیگر به این کشور سفر می‌کنند. این راهنمای سفر به بلژیک، به شما برای آشنایی با بلژیک کمک زیادی می‌کند. 

هزینه‌های معمول

هزینه‌ هتل و هاستل

قیمت‌ها در سراسر کشور متفاوت است. هزینه‌ یک شب اقامت در هاستل از ۲۰ یورو شروع می‌شود، با این‌حال بیش از ۳۰ یورو نخواهد بود. برای اتاق‌های خصوصی دو تخته بین ۲۵ تا ۳۵ یورو برای هر شب از اقامت باید پرداخت کنید. هزینه‌ هتل‌های ارزان‌قیمت برای اتاق یک تخته از شبی ۴۵ یورو شروع می‌شود، اما در شهری مثل بروژ (Burges) بهتر است یا اتاق کرایه کرده یا در خانه‌ محلی‌ها اقامت کنید.

هتل در بلژیک

غذا

هزینه‌ غذای محلی و فست فود حدود ۱۲ یورو می‌شود. هزینه‌ غذا در رستوران با احتساب هزینه‌ سرو غذا حدود ۲۳ یورو است. هزینه‌ سیب‌زمینی سرخ‌کرده و یک میان‌وعده‌ عالی ۴ یورو می‌شود. در صورتی‌ که بخواهید غذا را خود بپزید، مغازه‌های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که بهترین مواد اولیه برای پخت غذا ارائه می‌دهند. در این صورت حدود ۵۵ یورو در هفته باید برای مواد اولیه‌ غذا هزینه کنید.

غذا در بلژیک

حمل و نقل

هزینه‌ بلیت مترو ۲ تا ۳ یورو برای هر طرف است. از آن‌ جایی که بلژیک کشوری کوچک است، سفر به دور کشور گران نیست و همچنین آسان است. هزینه‌ اکثر قطار‌های درجه ۲، ۱۵ یورو است.

حمل و نقل در بلژیک

فعالیت‌ها

با سفر به بلژیک در فرهنگ غوطه‌ور خواهید شد. از بروکسل رنگارنگ که شهری است بین‌المللی گرفته تا بروژ با سنگفرش‌های زیبا و تاریخی، همه و همه شما را به خود جذب می‌کنند. عموما هزینه‌ موزه‌ها بین ۵ تا ۱۴ یورو است، اما این هزینه قابل پرداخت است. خصوصا با کارت دانش‌آموزی تخفیف خوبی خواهید گرفت. تور‌های رایگان پیاده‌روی در شهر گزینه‌ خوبی برای آشنایی با فرهنگ این کشور است. اطلاعات لازم در خصوص این تور‌ها را می‌توانید از هتل‌ها دریافت کنید. 

نکاتی برای کاهش هزینه‌ها

از مترو استفاده کنید

با استفاده از بلیت‌های یک روزه‌ مترو در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. به عنوان مثال بلیت متروی یک روزه ۴.۵ یورو است، اما هزینه بلیت‌های تکی ۲ تا ۲.۵ یورو برای هر مسیر است. این بلیت‌ها را هم خارج و هم داخل ایستگاه متروی بروکسل می‌توانید تهیه کنید. 

از سفارش نان چشم‌پوشی کنید

هنگام سفارش غذا در مناطق توریستی، در کنار غذای اصلی گزینه‌های دیگری نیز ارائه می‌دهند که ممکن است فکر کنید رایگان هستند، اما بابت تمام آن‌ها باید پول بپردازید. یکی از این موارد، نان است.

غذای ارزان بخورید

برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها ساندویچ، کباب و سیب‌زمینی سرخ کرده را در مغازه‌های کوچک بخورید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی