مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

پارک استانی دایناسور کانادا

پارک استانی دایناسور (Dinosaur Provincial Park)

با دو ساعت و نیم رانندگی از طرف شرق شهر کلگری در ایالت آلبرتا (Alberta) به «پارک استانی دایناسور‌ها»  خواهید رسید. این پارک به عنوان یکی از غنی‌ترین مناطق «دایناسور فسیلی» در جهان شناخته می‌شود و جزو میراث جهانی یونسکو به حساب می‌آید. تا به امروز ۴۴ گونه از ۳۴ جنس فسیل دایناسور کشف شده که قدمت آن‌ها به ۷۵ الی ۷۷ میلیون سال پیش می‌رسد؛ همچنین تا کنون بیش از ۵۰۰ نمونه فسیل از این منطقه برداشت و برای نمایش به موزه‌های سراسر جهان فرستاده شده است. پارک استانی دایناسور نمونه برجسته‌ای از فرآیندهای عمده زمین‌شناسی و الگوهای فرسایش رودخانه‌ای در استپ‌های نیمه‌خشک است.

موزه سلطنتی دیرینه‌شناسی «تایرل» (Tyrrell) نیز به منظور کمک به مطالعات انجام شده در نزدیکی این پارک ساخته شده است. پیاده‌روی، اطراق در بیابان و تماشای ستاره‌های شب از دیگر جاذبه‌های این پارک استثنایی می‌باشد. زیبایی دامنه‌ها و قله‌های این پارک کنتراست زیبایی با آسمان آبی‌رنگ آلبرتا ایجاد می‌کند که سوژه‌ای فوق‌العاده‌ای برای عکاسان خواهد بود.

پارک دایناسور کانادا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی