مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

هتل برج العرب دبی

شهر دبی شهری افسانه ای است که از پارک ها، برج ها، هتل ها و نماد هایی که ساخت دست بشر هستند پر شده است.  یکی از معروف ترین این نماد ها برج العرب است، برج العرب دبی، مجلل ترین هتل خاورمیانه و یکی از بزرگ ترین هتل های این شهر است. این هتل رویایی با ۳۲۱۱ متر ارتفاع یک نماد سرو مانند در شهر زیبای دبی محسوب می شود. این نماد  در یک جزیره ی مصنوعی بنا شده است.

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دارای اتاق هایی بسیار روشن، بزرگ و تمیز است که تمامی آنها منظره ای رو به دریا دارند. کوچک ترین اتاق این هتل هفت ستاره ۱۶۰ متر و بزرگترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارد. اتاق های این هتل  هر روز و حتی گاهی روزی دوبار نظافت می شوند. این هتل یکی از گران قیمت ترین هتل ها است که هزینه ساخت آن چیزی حدود یک میلیارد دلار تخمین زده شده است.  جالب است بدانید این هتل از سوی صاحبان آن،  هفت ستاره نامیده می شود ولی تا کنون سازمان های رتبه دهنده بیش از پنج ستاره به این هتل نداده اند. هتل برج العرب بهترین امکانات تفریحی و رفاهی را برای مهمانان خود فراهم کرده است امانات بسیار  زیاد و لوکس بودن این هتل آن را به هتلی گران قیمت برای مسافران و توریستان بدل کرده است.

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

معماری این هتل به صورت یک حرف V است که دکل بزرگی به آن وصل شده است. هفت طبقه اول بصورت آکواریوم در زیر آب  ساخته شده است. جالب است بدانید علاوه بر یک نور شیری و ملایم که در طول روز هتل را روشن می کند، نورهای متغیر بیرون و درون ساختمان هتل نیز در طول شب به روشنایی برج العرب کمک می کنند. نکته جالب دیگر اینکه وجود یک باند فرود هلیکوپتر بسیار بزرگ و مجهز  در پشت بام این هتل از دیگر امکانات عجیب و غریب آن محسوب می شود. بطور کلی باید گفت مجموعه برج العرب دبی، یکی از مهم ترین و البته زیباترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود.

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

این هتل بزرگترین لابی آکواریومی جهان را دارد و در باره معماری تلفیقی و عجیب  این هتل باید گفت: نمای بیرونی هتل بسیار مدرن است اما طراحی داخل هتل ترکیبی از هنر معماری شرقی و غربی می باشد. هتل  برج العرب در ۲۸ طبقه دوبل و  ۲۰۲  سوئیت ساخته شده است. تعداد سوئیت های این هتل به دلیل متراژ بالایی که دارند کم است. کرایه هر سوئیت در هر شب از ۱۰۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰ دلار متغییر است. در یک کلام می توان این هتل را مجلل ترین و لوکس ترین هتل خاورمیانه دانست. از دیگر امکانات این هتل می توان به ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه با BMW اشاره کرد.

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

از دیگر امکانات تفریحی رایگان این هتل می توان به پارک آبی( محل مناسبی برای تفریحات مفرح و شاد در طول سفر) ، سالن سینما و سالن تاتر ( که استفاده از ان در طول اقامت شما به صورت نامحدود و رایگان است)، بزرگ ترین سالن اسپا، ماساژ و سلامتی در دبی، امکانات بسیار مجهز و مناسب برای برگزاری کنفرانس ها، جلسات و سیمنار های کاری  و… اشاره کرد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی