مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

سفر به دبی، شهر شگفتی‌ها

همه‌ی ما سفر را دوست داریم. از بازدید از طبیعت‌های زیبا و منحصر به فرد گرفته تا بازدید از اماکن تاریخی و مدرن. این سفرهای دوست داشتنی باعث می‌شود تا بعد از یک دوره‌ی طولانی که در حال کار کردن هستیم، بتوانیم خودمان را بازسازی کنیم. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی یکی از پیشرفته‌ترین مقاصد توریستی دنیا در طی چند سال اخیر، یک پیشنهاد سفر به شما بدهیم. پیشنهاد سفر به دبی، شهر شگفتی‌ها را مد نظر گرفتیم، با ما همراه باشید:

دبی در امارات متحده‌ی عربی، شهری پیشرفته و مدرن می‌باشد که در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. این صحرای ساحلی در ۱۲۲ ماه سال کاملا آفتابی‌ست.

تور دبی

تور دبی

در صورت انتخاب تور دبی، از جاهای دیدنی بیشماری در این مقصد توریستی بازدید خواهید کرد؛ ساختمان‌های بلند، مدرن و پر زرق و برق، زیبایی چشم‌گیری به دبی داده است. بلند ترین برج دنیا (برج خلیفه دبی) در این شهر قرار دارد. همچنین سریع‌ترین رولرکاستر جهان، پیشرفته‌ترین پارک آبی جهان و بزرگترین دلفینارویم جهان در این شهر قرار دارد.

تور دبی

تور دبی

سواحل سفید و خلیج زیبای فارس، زیبایی دوچندانی را به صحرای دبی داده است. ضمن اینکه پارک‌های ساحلی و ورزش‌های آبی فراوان نیز برای رفاه گردشگران دبی فراهم شده است.

تور دبی

تور دبی

همچنین شهر دبی دارای هتل‌های بسیار مدرن، شیک و مجللی است. دبی مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری فراوانی دارد و همین امر موجب شده که بسیاری از افراد، صرفا به دلیل خرید به دبی بروند.

تور دبی

تور دبی

دبی رستوران‌های فراوانی دارد؛ از فست فود‌های زنجیره‌ای بگیرید تا رستوران‌های بین‌المللی با انواع غذاهای غربی و شرقی از سراسر دنیا.

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی:

  • برج خلیفه دبی
  • آب‌نمای دبی
  • پارک آبی وایلد وادی دبی
  • پالم دبی (جزیره نخل دبی)
  • پیست اسکی سرپوشیده دبی
  • اسکله‌ ابرا دبی
  • سافاری بیابانی دبی
  • باشگاه گلف امارات
  • و…

از این که در این مقاله با ما همراه بودید بسیار ممنونیم. امیدواریم که سفری بسیار ایمن، راحت، هیجان انگیز و خوشحال کننده را به دبی داشته باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی