مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

عکس های ساحل جامتین پاتایا

در بخش شرقی خلیج تایلند و در ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی بانکوک در ایالات جانبوری، ساحلی  زیبا و بسیار دیدنی به نام ساحل جامتین پاتایا قرار دارد. این ساحل به دلیل زیبایی طبیعی و محیطی دنج، تمیز و آرام طرفداران فراوانی در سرتاسر دنیا دارد. این ساحل زیبا یکی از دیدنی ترین مکان هایی است که توریست ها و مسافران به کشور که کشور تایلند را برای سفر انتخاب می کنند را به سمت خود جذب می کند.

ساحل جامتین پاتایا

ساحل جامتین پاتایا

این ساحل دیدنی در ۳ کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و پر از اقامتگاه ها و هتل های درجه یک، رستوران ها با غذا های دریایی فوق فوق العاده و دلپذیر و بار های بسیار با کیفیت و خوب و مغازه های متعدد و مناسب برای خرید است که در حاشیه این ساحل قرار گرفته اند.

ساحل جامتین پاتایا

ساحل جامتین پاتایا

همچنین شهرت این ساحل به خاطر فستیوال های ورزشی و تفریحات و ورزش های آبی مهیج از جمله جت اسکی، قایقرانی و غواصی گردشگران زیادی را به این گوشه از دنیا جدب می کند. این ساحل تا کنون اسپانسر چندین رویداد و فستیوال ورزشی مهم شده است. یک اختراع ورزشی جدید به ام فلیبورد Flyboard در اوریل سال ۲۰۱۳ در شرکت Seasky به ثبت رسید که متشکل از یک کفش و اتصال مکنده آب است و به دهانه خروجی جت اسکی متصل می شود. این ورزش که در ساحل جامتین پاتایا مورد بهره برداری قرار گرفته و بازدید کنندگان از این ساحل می توانند آن را تجربه کنند و از آن لذت ببرند متشکل از ورزش هایی مانند جت اسکی و اسنوبورد است. خیلی از توریست ها و مسافران تایلند برای تجربه این ورزش به این ساحل سر می زنند. ساحل زیبای جامتین حدود ۲۰دقیقه تا مرکز شهر بیشتر فاصله ندارد از این رو اگر دلتان نمی خواهد در خود این ساحل اقامت کنید می توانید از یکی از هتل های پاتایا به راحتی به این ساحل رفت و امد کنید اگر چه بهترین و با کیفیت ترین اقامتگاه ها و هتل ها برای راحتی توریست ها در ساحل جامتین پاتایا تدارک دیده شده است.

ساحل جامتین پاتایا

ساحل جامتین پاتایا

هتل چهار ستاره دی واردی در جاده ساحلی جامتین، هتل چهار ستاره ربیت پاتایا در ساحل دونگتان، هتل سه ستاره دی ناو، هتل چهار ستاره ساحلی اوالون و هتل پنتهاوس ساحل جامتین پنج تا از بهترین هتل های این ساحل زیبا و دنج است. اگر قصد سفر به کشور زیبا و دیدنی تایلند را دارید حتمن بازدید از ساحل زیبای جامتین پاتایا را جزء برنامه های خود قرار دهید و حداقل یکروز پر ارامش را در این ساحل دنج و زیبا تجربه کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی