مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

جاذبه های دیدنی دنیای وحش سافاری بانکوک

یکی از پر بازدید کننده ترین مکان های تفریحی تایلند باغ وحش سافاری ورلد آن می باشد. این  باغ وحش که یکی از بزرگ  ترین باغ وحش های کشور به شمار می رود در مساحتی به وسعت دو هزار کیلو متر مربع مکانی زیبا و هیجان انگیز را برای گذراندن یک روز عالی برای گردشگران و علاقه مندان فراهم آورده است.

 

ابتدا این مکان تفریحی خارق العاده در خارج از شهربانکوک در سال ۱۹۸۸۸ میلادی در زمینی به وسعت چهار صد و هشتاد هکتار افتتاح شد که دارای یک بخش رو باز برای حیوانات و بخشی مسقف برای پرندگان بود. بعد از آن در سال ۱۹۹۵۵ میلادی به آن چه که امروزه شاهد آن هستیم تغییر یافت. ساخت این مجمموعه هزینه ای بالغ بر ۱۵۰۰ بات را به خود اختصاص داد.

دنیای وحش سافاری بانکوک

دنیای وحش سافاری بانکوک

به طور کلی می توان گفت که باغ وحش سافاری تایلند به دو قسمت تقسیم می شود : پارک سافاری و پارک دریایی.

  • پارک سافاری :

در پارک سافاری یا پارک حیوانات شما با باغ وحشی آزاد رو به رو هستید که حیوانات مختلف در آن جا آزادانه زندگی می کنند. شما سوار ماشین یا اتوبوس شده و از میان حیواناتی چون شیر ، ببر ، خرس ، زرافه ، گورخر ، آهو ، پاندای سفید و انواع پرندگان زیبا عبور می کنید. این پارک حدود ۸ کیلو متر است و بازدید از تمام قسمت های آن حدود چهل و پنج دقیقه زمان نیاز دارد. تجربه ای هیجان انگیز و فراموش نشدنی در انتظار شما است.

  • پارک دریایی :

در مورد پارک دریایی که به مارین پارک نیز شناخته می شود ، گونه های متنوعی از حیوانات دریایی را مشاهده خواهید نمود. اجرای نمایش های زیبا توسط حیوانات آموزش دیده ای چون دلفین ها ، سگ ماهی ها ، میمون ها و پرندگان بازدید شما را خاطره انگیز تر خواهند نمود. در این قسمت بر خلاف قسمت دیگر شما می توانید پیاده از تمام بخش های آن مانند زیستگاه پرندگان دیدن نمایید.

در اینجا این نکته را متذکر می شویم که این دو قسمت تنها مواردی نیستند که شما با آن ها رو به رو می شوید ، بلکه بخش های مهیج دیگری وجود دارند که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد و تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان می آورد. مسابقه بوکس اوران گوتان ها ، نمایش تغذیه شیر های آبی ، نمایش کابوی ها از جمله نمایش های فوق العاده می باشند. غرفه هایی برای بازی ، پرتاب دارت ، تیر اندازی و حلقه اندازی نیز برای تفریح گردشگران در نظر گرفته شده اند. همه چیز برایی یک روز عالی و فراموش نشدنی مهیا است.

دنیای وحش سافاری بانکوک

دنیای وحش سافاری بانکوک

در مورد غذا باید چنین گفت که پس یک روز پر از ماجرا حتما گرسنه خواهید شد. اما آسوده خاطر باسید که مسئولین در این زمینه هم آسایش گردشگران را مورد توجه قرار داده و خدمات با کیفیتی را فراهم آورده اند.

رستوان موجود در باغ وحش به صورت دو سالن با طبخ غذا های هندی و غذا های تایلندی وجود دارد. شاید سالن دوم بیشتر به ذائقه ایرانی ها نزدیک باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد سفر به تایلند را دارید لذت تماشای دنیای وحش سافاری بانکوک را از دست ندهید که مطمئنا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تایلند محسوب می شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی