مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

جاذبه های گردشگری استانبول (مرکز خرید پروفیلو)

از مراکز خرید استانبول ، پروفیلو است که در سال ۱۹۹۸ با ۲۳۹ باب فروشگاه در ۶ طبقه و با ظرفیت پارکینک ۱۵۰۰ ماشین در استانبول افتتاح شد و امروز وسعت فضای سرپوشیده مرکز خرید پروفیلو استانبول به ۱۱۷ هزار متر مربع میرسد . این مرکز بزرگ علاوه بر امکانات خرید، امکانات فرهنگی هنری خاصی را نیز مهیا کرده از جمله اینکه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در زمانهای خاص برای بازدیدکنندگان برگزار میشود.

 

مرکز خرید پروفیلو استانبول


در مرکز خرید و تفریحی «پروفیلو» که یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است آتلیه های مختلف موجود است و تئاتر برای جوانان برگزار میشود. سمینارهای رایگان علمی و پزشکی، برنامه های نقاشی و دوره های مختلف آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید و تفریحی است . مرکز خرید پروفیلو استانبول دارای ۲۰۹ فروشگاه، ۷ سالن سینما، ۲۰ خط بولینگ و ۱۶ سالن بیلیارد، ۳ سالن تاتر و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۳۰۰ اتومبیل در فضای کل ۲۲۰۰ متر مربع بهمراه استخر و سالن ورزشی سرپوشیده و همچنین پارک بازی کودکان «PAM» میباشد .

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی