مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

بازدید از شهر بازی ویالند در استانبول

ویالند (Vialand) بزرگترین پارک تفریحی و شهر بازی استانبول است که چندی پیش طی  مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه رسماً افتتاح شده بود. ویالند در قسمت Golden Horn استانبول که بخش اروپایی این شهر را به دو قسمت تبدیل می کند، واقع شده است. این مجموعه از میدان تکسیم تقریبا 13 کیلومتر فاصله دارد.

شهر بازی ویالند استانبول

این سرزمین بازی، سرگرمی و تفریح دارای پارک، مرکز خرید، پارک آبی و پارک موضوعی یا تم پارک (Themepark) و هتلVialand Palace Hotel است و در فضایی به وسعت یک میلیون متر مربع بنا شده است.

ساخت این مجموعه عظیم از سپتامبر 2011 آغاز شد و در تاریخ 26 می 2013 درهای این مجموعه به روی علاقمندان باز گردید.

اردوغان در جشن افتتاح ویالند گفت بین سال های 1994 تا 1998 که وی شهردار استانبول بوده، این منطقه به عنوان معدن سنگ مورد استفاده قرار می گرفت.

آقای اردوغان با اشاره به این که حزب عدالت و توسعه به وعده های خود پایبند است گفت ده سال پیش چه کسی باور می کرد که در این منطقه یک مرکز سرگرمی برپا شود؟

در این پارک اسباب تفریح و وسایل بازی فراوانی وجود دارد: Splash Coaster (ترن هوایی آبی) که ترکیبی است از آبشارهای طبیعی با لذت استفاده از ترن هوایی؛ Family Coaster (رولر کستر خانوادگی) یک تجربه لذتبخش خانوادگی؛ Rafting Ride یک ماجراجویی 700 متری در وسط یک آبشار وحشی، تونل وحشت، جت اسکی، سینما، King Kong در ارتفاع 15 متری و بولینگ از آن جمله است.

 پارک آبی ویالند (Vialand) استانبول


 پارک آبی ویالند (Vialand) استانبول


 پارک آبی ویالند (Vialand) استانبول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی