مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه,بازار استانبول

مراکز خرید استانبول و خرید از ترکیه

معرفی هتل های استانبول (هتل کنراد)

هتل 5 ستاره کنراد در خیابان بشیکتاش و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و تا فرودگاه 22 کیلومتر و تا مرکز تجاری مسلک 15 دقیقه فاصله دارد و کاخ معروف دلمه باغچه نیز در نزدیکی ابن هتل واقع شده است . این هتل یکی از 400 هتل برتر دنیاست و برنده جایزه نفیسی بوده است و در سال 2008 یکی از بهترین هتل های جهان شناخته شده است .این هتل نزدیک ترین هتل به پل معروف استانبول می باشد که آسیا و اروپا را به هم متصل می نماید . در این هتل 590 اتاق موجود می باشد که دارای امکانات کامل برای مسافران تور استانبول می باشند و چشم انداز ساحل دریا دارند.

امکانات هتل

رستوران روباز - فضای سبز - تراس و رستوران - صندوق امانت - بوتیک داروخانه - سونا - سالن بدنسازی - جکوزی - حمام ترکی - استخر سزپوشیده و روباز - اینترنت - خدمات کرایه اتومبیل-پرستار کودک - آرایشگاه - خشکشویی - اتوشویی- آرایشگاه - اتاق VIP - صرافی - لیدر - ترانسفر - خدمات تلفن و فاکس - سالن کنفرانس - سالن مهمانی و جشن -حیوانات خانگی نبز در این هتل پذیرفته می شوند .



هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی